torsdag 21. november 2013

Førjulskos - To dager igjen . .

Hvor blir tiden egentlig av . . ?
Jeg har vært opptatt med skolearbeid, jobb og sosiale arrangement de siste ukene. Misforstå meg rett! Det er kjempegøy, men det går dessverre ut over bloggen når jeg havner i tidsklemma. Beklager at jeg har vært fraværende - Nå er i hvert fall jeg her igjen! :)

Nå er det bare to små dager igjen til julens store arrangement: Førjulskos <3
Et stort bloggtreff med førti flotte damer, god mat, hobbyverksted, shopping, faglig påfyll og mye moro! *glede seg*

Vi skal hygge oss med shopping på Zanz i tillegg til hobbyverksted med pynting av cupcakes og vi skal lage nusselige sukkerbiter og deilig vaniljeekstrakt. Det venter foredrag fra flinke gründere, nydelig middag og det ryktes om spennende goodiebags! :)

Foto: Fabelaktig
 
Det skal bli morsomt å treffe mange andre med samme interesse, lommeboka skal få kjørt seg (og jeg skal forsøke å være flink ved å bare kjøpe adventsstake *fniz*) og jeg som elsker vietnamesisk mat ser frem til herlig mat.
Om jeg kjenner Maia rett, så vanker det også de fineste cupcakes som Frøken Fabelaktig står for selv! *nam-nam*
Man føler seg rent bortskjemt og superheldig som får delta på treffet..
 
Jeg gleder meg enormt og ser frem til å møte kjente og ukjente bloggerinaer på lørdag!
Nå gjenstår bare et viktig spørsmål - What to wear? *hehehe* ;)
 
Ha en herlig kveld og nyt førjulstiden . . !!
 
Foto: Fabelaktig
 
Tusen takk til Festfabrikken, Lille Himmel, Passion For Baking, Partyplanner, Ruth&Rudolf, Love Is Green, Secrets By B og Woods Agenturer som bidrar med godsaker og faglig påfyll <3

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å hilse på deg i morgen.
    Nå er jeg pakket og klar, og reiser snart til flyplassen.

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  2. var det stas?

    Ramsern

    SvarSlett
  3. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett