tirsdag 18. februar 2014

Føl deg som hjemme - Vårt gjesterom

Velkommen til vårt gjesterom i blått og hvitt!
Gjesterommet gjenspeiler min første interiørstil som besto av bokstaver i tre, søte engler, blå flasker og mørke møbler - En miks av Shabby Chic og Maritim <3 Det er morsomt å se hvordan stilen min har utviklet seg gjennom de siste årene, samtidig som jeg fremdeles liker stilen på gjesterommet.

Sengeteppe fra Princess Interiør // Kommode, brett og bladholder fra IKEA // Puter fra Dekoria // Buddha fra Søstrene Grene // Telysholder fra Tine K Home // Vase fra Bloomingville // Kunsten er egenkomponert
 
Gjesterommet er ikke på mange kvadratmeter, men takket være god planløsning, hvite vegger og herlig sollys føles det ikke som et lite rom. Det er alltid en ledig skuff i kommoden slik at gjestene kan pakke ut kofferten sin og inspirerende lesestoff i bladholderen.
 
Klassisk søt-jente-på-treboks fra de glade dagene til Shabby Chic :)
 
Buddha og ugle fra Søstrene Grene // Duftlys fra WoodWick // Brett fra IKEA // Telysholder fra Tine K Home
 
Jeg elsker duftlys! Tanken på å komme til et gjesterom med en knitrende flamme og deilig, ren duft er midt i blinken for meg, så jeg håper at gjestene mener det samme. Jeg fant frem min Buddha rett etter jul og noen uker senere meldte NIB om at 2014 skulle bli et år hvor Buddhatrenden vender tilbake - Snakk om å være tidlig ute? *kniz* ;)
 
Klokke fra Nille // Vase fra Bloomingville // Kommode fra IKEA
 
Jeg kom over denne herligheten av en klokke på Nille til fem (!) kroner - Stilren, enkel og lekker! Ellers så har grønne planter fått oppholdstillatelse i rekkehuset, selv om jeg egentlig ikke er glad i grønne elementer i hjemmet.. Treverk og gull har sakte, men sikkert fått komme inn i varmen, så hvorfor ikke grønn også? :)
 
Til slutt vil jeg ønske verdens beste venninne, lattermaskin og reisefølge gratulerer så mye med 29-årsdagen! Ha en fantastisk dag i USA, kjære Karine <3 *savner deg*

4 kommentarer:

  1. Kjempe koselig gjeste rom♥
    Ønsker dere en fin vinterferie♥
    Klem Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar, Mari <3
      Håper at du har hatt en herlig vinterferie også..
      Klem fra Heidi :)

      Slett
  2. Buddha! ! <3

    SvarSlett