lørdag 2. mars 2013

En kreativ lørdag . .

Nå venter jeg på at våren skal komme . .
Det skal bli godt med bar bakke, plussgrader, joggesko og søte blomster som titter opp i veikanten. Etter at vi fikk en liten firbent venn, så er vintermenneske i meg blitt glad i våren også. ;)
I mellomtiden fresher jeg opp hjemmet med Tulipaner, knallrosa detaljer og Eucalyptus i potte.

Vakre Tulipaner ble med meg hjem fra IKEA på torsdag. Min flinke venninne som er blomsterdekoratør fant den flotteste kvasten (hihi!) til meg og nå lyser de opp med sitt vakre åsyn både på kjøkkenet og stuen.


En frodig, hjerteformet Eføy står i kjøkkenvinduet og ønsker alle hjertelig velkommen!

I dag har jeg laget meg to lysbrett/pyntefat inspirert av Fabelaktige Maia. To enkle serveringsbrett og maling ble kjøpt inn på Søstrene Grene, fire dukkeformer fant jeg på Panduro Hobby og superlim ble med hjem fra Clas Ohlson..


Man kan med sikkerhet si at det ble veldig rosa! :)
Det fine med brettene er at de kan enkelt males over når man er lei av fargen og de kostet ikke all verden å lage. Nå venter en makeover på stuen i form av nye puter, DIY-brett og andre vårlige detaljer i interiøret.. Dere får følge med for å se resultatet!

Ha en riktig god lørdagskveld <3

4 kommentarer:

  1. Jeg fikk også litt vårfølelse når vi kjørte ned fra Sjusjøen i dag. Snøsmeltinga har startet. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har den virkelig gjort! :)
      Gleder meg til vår date på tirsdag.. Det blir fab <3

      -Heidi

      Slett
  2. Hei!

    Inne hos meg venter en overraskelse:
    http://miss-monday.blogspot.no/2013/03/vinnere-av-premier-fra-hummingbird.html

    Vennligst send navn og adresse til: lenasin@yahoo.no

    Fin søndagskveld fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
    Svar
    1. Neimen . . !? :)
      Jeg vant jo på din give-away. Så morsomt!
      Takk for at du stakk innom med din hyggelige overraskelse.

      Ha en herlig søndag <3

      -Heidi

      Slett