onsdag 3. april 2013

Litt flaks må man ha . . !!

Da er en fin-fin påskehelg i Bergen over og hverdagen starter igjen . .
Om du vil se noen glimt fra min påskeferie, kan du ta en titt på min Instragram i høyremenyen. :)
Hvordan har din påske vært? Ble det hyttetur på fjellet eller har du hygget deg hjemme?!

En hyggelig overraskelse ventet på meg i postkassen når jeg kom hjem fra Tenerife - Premien som jeg vant i blogglotteriet hos Mrs. Monday! *jippi* :)

En kjempesøt lapp lå oppi esken til meg . .
 
Jeg vant to herlige I*MUG-krus fra I*WARES - Et krus med rosa hank og et krus med oransje hank <3 Rosakoppen ble min umiddelbare favoritt når jeg åpnet esken, så det er min nye følgesvenn på frokostbordet! ;)
 
 
Jeg feiret vinnerlykken med en rolig og koselig frokost for meg selv. Chai Latte i søteste rosakoppen, rørte skogsbær med vanilje kesam og Eucalyptus'en som jeg har blitt så glad i . .
 
Skål fra Kremmerhuset // Blomsterpotte fra IKEA // I*MUG fra I*WARES // Lysfat, lykter og lenke fra Indiska
 
Tusen takk for søt lapp og lekre krus, Lena! <3 Jeg ble veldig glad når jeg åpnet pakken fra deg..
I morgen skal jeg på bloggtreff på Skeidar på Alnabru - Noen andre som skal være med? :)
 
Nå skal jeg redigere noen av de mange hundre bildene som venter på meg i rotemappen min.. Det hoper seg fort opp for en ivrig fotograf! *hihi* Når våren kommer, kommer også behovet for å rydde, fikse og gjøre det fint, så jeg får bare sette i gang . .
Ha en herlig, solfylt ettermiddag! :)

13 kommentarer:

  1. Hei der!
    Så heldig!! Gøy å komme hjem til en så fin overraskelse!! Kjempefine krus!!
    Ha en fin morgendag!!
    Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar, Siri! :)
      Det var kjempekoselig på bloggtreffet i går.

      God helg til deg <3

      Klem fra Heidi

      Slett
  2. Gratulerer :) Fint krus du fikk! Klem Maggie

    SvarSlett
  3. Tusen takk for så koselig kommentar hos meg,setter kjempestor pris på det:)
    Så heldige du er som vant,det er jo knallkjekkt å vinne og eg sendte avgårde ein premie idag til ei som vant inne hos meg:)
    Skjærefjøla kommer fra Ferm Living!

    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for trivelig kommentar fra deg! :)
      Premie i posten er en av mange gleder som blogging gir. *hihi*

      Takk for tilbakemeldingen. Tror jeg må lete litt etter den fjøla.. <3

      Ha en herlig helg! :)
      Klem fra Heidi

      Slett
  4. Gratulerer! :-)

    SvarSlett
  5. Hei du!:)

    Tusen takk for veldig hyggelig kommentar inne hos meg!:) gjør meg kjempe glad skal du vite!!:)

    Er en litt sliten jente i sofaen her nå med gipsen på pute og Ferdinand-pusen på fanget...men koste meg på treffet i kveld!:)

    Fikk ikke hilst på deg, for så deg først da du var langt borte og var litt slitsomt med gips, men håper du hadde det hyggelig!:) det kommer jo flere anledninger!

    ....og. Fy søren, for noen flotte goodiebags! Wooow! Godt jeg hadde bærehjelp av snille jenter!;)


    Flott kveld til deg:)
    Ferdinand sender litt pusemaling fra sidelinjen her;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei søte Live! :)

      For en koselig overraskelse å finne en kommentar fra deg <3

      Du er ikke den eneste som slo seg småsliten ned i sofaen etter en herlig kveld på bloggtreff. Det var synd at vi ikke fikk sagt hei, men det kommer flere muligheter vettu. ;)
      Jeg storkoste meg - Vanskelig å unngå med så mye fine folk og interiør.

      Jaa, goodiebagen var superflott!
      Ranunklene fikk plass på stuebordet i kveld med ny vase og rosa vårputer i sofaen. Herlig <3

      Ha en riktig god helg!
      Send Ferdinand en nuss fra meg..

      Klem fra Heidi :)

      Slett
  6. Så fint at krusene falt i smak!!
    Jeg synes også de er kjempefine!

    Ønsker deg en god helg!

    Klem fra
    Lena

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk igjen, Lena! :)
      Ha en kjempefin helg <3

      Klem fra Heidi

      Slett
  7. Hei Heidi,
    Takk for morsomt bloggtreff og takk for koselig hilsen:-) Nydelige bilder du tar! God helg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  8. Artig den koppen med den rosa hanken!!! YES!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du likte koppen min og at du tok turen innom min blogg, Signe! :)
      Ha en kjempefin uke.

      Klem fra Heidi

      Slett