fredag 28. februar 2014

IKEA lanserer ny kolleksjon - IKEA PS 2014

Jeg har vært så heldig at jeg har fått en sniktitt på IKEA PS 2014 og jeg liker hva jeg ser! :)
Lyst treverk, urban stil, duse farger og morsomme flerbruksmøbler står sentralt i kolleksjonen. Den lanseres 1. april over hele landet.

Sortimentet er beregnet på folk som er på farten. Det bor stadig flere mennesker i byene og de flytter oftere, bor i små leiligheter og har mindre penger til møbler. Møblene kan derfor flyttes enkelt omkring, brukes etter ulike behov og utnytte alle kroker i boligen.

Min favoritt - Praktisk og tøff knagghylle i lys og mørk utgave
Foto av IKEA
 
Jeg digger kombinasjonen av knaggrekke og hylle, også har den et stilig design med hyllene som blir smalere mot toppen. Kanskje denne kan være et gaveønske til gangen? :)
 
En vakker dag har jeg lyst til å bygge eller flytte inn i et hus med et romslig kjøkken i lyse toner med mange sitteplasser og kjøkkenøy. Et samlingspunkt for hele familien! Sammen med hvite fronter, rustikke tekstiler og stor benkeplass skulle knagghyllen få bo..
 
Foto av IKEA
 
Er den ikke fin . . ? :) Jeg elsker den allerede. *fniz* Drømmer er heldigvis gratis for en fattig student. Det blir spennende å se hvor vår lille familie ender opp etter endt skolegang og jeg (forhåpentligvis) begynner å jobbe som grafisk designer.
 
I kveld venter konsert med Ylvis i godt selskap. *glede seg* Det blir kjempegøy!
Ha en flott kveld, kjære lesere! Vi blogges . .

2 kommentarer:

  1. Denne hylla er bare så kuuuul. Jeg tror at jeg må ha en slik til våren....hi hi:))) så koselig at du har lest reportasjen i rom 123, men fotogen...ja ja, det var å ta litt godt i......hi hi. Ha en fin kveld:0) stor klem Ann Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehehe . . Da er det ikke bare jeg som falt pladask. ;)
      Din blogg besøkes jevnlig, så det er klart at jeg måtte se den på trykk også.
      Stå på videre og fortsett med å inspirere oss!

      Ha en fin tirsdag <3
      Klem fra Heidi

      Slett