søndag 25. mai 2014

Hello there, handsome!

Jeg har ikke glemt dere. Interiørinteressen er like stor. Hjemmet er i stadig forandring.
Det er tiden som ikke strekker til om dagen . .
Snart er det sommerferie med tid til redigering av bilder, skriving av innlegg og sending av hyggelige kommentarer til flinke bloggere <3

På kontoret står en kjekk kar som holder meg med selskap mens jeg rydder, tegner, hører på musikk, skriver, leser, sorterer og jobber med siste prosjekt som har innlevering på onsdag.. Det nærmer seg mappevurdering og slutten av første skoleår. *sommerfugler i magen*

DIY-vase // Tegnedukke fra TGR // Cupcake fra Søstrene Grene // Hylle fra IKEA
 
Er han ikke kjekk? *hehehe* Jeg synes at han er så søt med sin lille cupcake og han brukes mest som pynt - Ikke si det til min kjære som likte at jeg kjøpte noe annet enn interiørsaker til kontoret. ;)
 
Vil du ha en smakebit . . ?
 
I morgen blir min aller første interiørartikkel i et magasin publisert på nettet. Det blir småmerkelig og fantastisk gøy på en gang! :) Jeg gleder meg til å dele det med dere.
 
Nå må jeg hoppe tilbake inn i prosjektboblen . . Ha en flott uke og jeg håper solen vil skinne på deg! <3

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se din første interiørartikkel :)
    - så spennende og flott bidrag i NIBs konkuranse
    under her :) Ha en flott ukestart, klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du kom på besøk og la igjen en kommentar hos meg! :) Det setter jeg pris på . .
      Ja, jeg gleder meg til å dele - Blir rart å se eget hjem "på trykk" på nettet <3

      Ha en kreativ og fin uke, Mette!
      *klem tilbake* :)

      Slett
  2. Grattis med publikasjon da :) det er jo kjempestort!

    sv:
    Oi, nei jeg visste ikke at du var der heller! Ja, det skal jeg absolutt gjøre :) Jeg hadde aldri møtt noen der før, så det ble veldig mange ansikter, hehe. Håper vi sees igjen en annen gang da:)

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Cake? Bring here!

    SvarSlett