mandag 26. mai 2014

Min første boligreportasje - IKEA Family Live Magazine

ENDELIG har dagen kommet for publiseringen av min første boligreportasje . . !! :)

Jeg fikk en veldig hyggelig forespørsel fra IKEA i England før jul om jeg ville være med i deres magasin. Det tok noen sekunder før jeg forsto hva som sto i e-posten og en kjempestor flokk med sommerfugler lettet i magen mens jeg svarte ja. En utrolig koselig og uventet hendelse som jeg kommer til å leve lenge på!

Hovedsiden // Skjermbilde av nettsiden til IKEA Family Live Magazine
 
De fleste bildene ble tatt i den mørkeste perioden i januar - Vær snill og tilgi blåtonen i bildene! ;) Det var ikke lov å redigere dem i det hele tatt.. *flaut kniz* Heldigvis kunne jeg berge det godt i land med lyse og varme bilder fra sommeren som var! *jubel* :)
 
Min reportasje // Skjermbilde av nettsiden til IKEA Family Live Magazine
 
Jeg håper at du vil ta turen innom og titte på min boligreportasje. *stolt*
Tusen takk til IKEA som ville ha meg med i deres flotte magasin! <3
 
Med mange sommerfugler, en stor dose stolthet og en klype uvirkelighet kryper jeg under dyna og gjør meg klar for innspurt før siste prosjektinnlevering på onsdag.. God natt! :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så utrolig gøy da :)
    Jeg skal definitiv inn å ta en
    titt :) GRATULERE ♪♫.♫..
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så utrolig gøy! Gratulerer :-)
    Dette må jeg ta en titt på når jeg har litt bedre tid.
    Håper du får en finfin dag. Og GOD helg.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett