onsdag 13. februar 2013

Månedens utfordring: Lysbrett

Jeg fikk ånden over meg på fredag, tok med meg noen lekre gjenstander ut i snøen og fant nydelig ettermiddagssol i hagen.. Man må jo finne på noe ordentelig når man først er i gang! ;)
Godt at mannen i huset har kjeledress til utlån og at Dexter elsker å være tilskuer i snøen!

Pompom fra IKEA // Kongler fra naturen // Vase fra Madam Stoltz
Gåsunger fra Sjøberg Blomster // Lysfat fra IKEA

Fotograferingen må ha sett passe snodig ut for naboene - Jeg ligger langflat i store mengder snø mens Dexter flyr rundt og skal leke med vanter og kongler.
Det var veldig verdt det, for jeg er kjempefornøyd med resultatet! :)

Detaljer . .
Telyshus fra Kremmerhuset // Kopp fra Ferm Living // Sølvlenke fra Indiska
 
Jeg klarte ikke å bestemme meg for om jeg likte lysbrettet best med stjerne eller pompomer.
Hva synes du . . ?
 
Stjerne fra IKEA
 
Dette er mitt bidrag til månedens utfordring hos Fabelaktig.
Kjempemorsomt å delta på min første utfordring med bloggen min!
 
Jeg gleder meg over at en klassekamerat fra folkehøyskolen har kommet til topp 40 på Idol. Stor gratulasjon til Tony <3
Ha en god natt, kjære lesere! :)


9 kommentarer:

  1. Vakre bilder! Jeg forstår godt at du er fornøyd med dem :) Jeg synes lysfatet ble fint med både stjerner og pomponer. Det passet ekstra gått med pompomene ute i snøen :)

    SvarSlett
  2. Så gøy at du deltar :)

    Fiint lysbrett!

    Ønsker deg en fortryllende alle hjerters dag, fine du <3
    -Maiaklem

    SvarSlett
  3. Jeg liker pompoms for de er glade origamisnøballer og jeg er ganske barnlig. ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tihi . . Det er veldig sant! ;) Takk for kommentaren!

      -Heidi

      Slett
  4. Hei og hopp!
    Tusen tusen takk for utrolig hyggelig kommentar inne hos meg!

    ..og takk for titten her inne.. Nå virket plutselig ikke vinteren så kjip alikevel ;)
    Flotte bilder!

    - Ida Susanne
    /sukkertøy for øyet

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så lekkert!!!!!

    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fin-fin kommentar! :)
      Nå ble jeg overrasket og glad.

      -Heidi

      Slett
  6. Hei, så fine bilder i vakre vinterlandskapet!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Kjekk blogg du har
    Følger deg gjerne videre
    Klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for din herlige kommentar, Tonje! :)
      Det er superkoselig å høre.
      Så gøy at du følger meg videre på ferden.

      *klem tilbake* <3

      Slett