lørdag 29. mars 2014

Lykken er et clipboard!

I dag har jeg og min kjære samboer vært på date med lunsj, byvandring og kartlegging av bursdagsønsker som endte med en liten bare-fordi-du-er-så-flink-på-skolen-gave. :) *wheeeee*

Vi var innom Granit. Jeg pekte høyt og lavt på vakre, praktiske og morsomme ting som jeg ønsker meg til bursdag - Mannen i huset halvløp etter og knipset bilder av alt. *fniz* ;) Da vi kom ut av butikken, hadde mannen i huset et lurt smil og hendene på ryggen - En liten gave til deg som står på og gjør det bra på skolen! *rekke frem pose* CLIPBOARD <3 Tusen takk, kjære!

Det bar rett opp på kontoret da vi kom hjem - Jeg fant frem et nydelige inspirasjonsbilde og knipset bilder på kontoret i solnedgangen.

Alfakrøll fra Skeidar // Papirholder fra Ark // Vase fra Søstrene Grene // Skrivebord fra IKEA
 
Det er virkelig en fryd å fotografere om dagen.. Takket være den flotte vårsolen og dagen som har blitt betydelig lengre. Snart er det tid for nakne tær i gresset, lese interiørblader i hagen og grille med gode venner! Det gledes. :)
 
Bokser fra Søstrene Grene // Clipboard fra Granit // Washi tape fra TGR & Cute Tape // Klyper fra Norway Design
 
Hva synes du om clipboard? Kunne det vært noe for deg . . ?!
Jeg digger tanken på at jeg kan bytte om etter humør uten stress og sort bakgrunn fremhever bildene så godt. Kanskje man skulle hatt flere? ;) Godt at ønskelisten kan bli så lang den bare vil.. *kniz*

Penneholder fra Ark // Stjerne fra min bestevenninne, Karine // Blomst fra Skeidar
 
Dagen i kortversjon: Skyfri himmel. Bytur. Gave. Clipboard. Kontor. Solnedgang.
Resultat: En meget fornøyd frøken med slitne føtter, varme kinn og fin-fin inspirasjon på kontoret <3

Takk for at du tok turen innom! Vi blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar