søndag 28. april 2013

Goodies!

Som jeg lovet på mandag, så kommer det et innlegg om godbitene som ble med hjem fra Hviit.
Alle som handlet på kundekvelden fikk en inspirerende goodiebag med interiørblader, kort fra Ylva Skarp og katalog om årets farge i en lekker papirpose fra Elle.


Jeg var så heldig at jeg vant en ekstra goodiebag. Det ble loddet ut fem stykker blant alle som var tilstedet - Og jammen vant ikke jeg en av dem! *vinnelykke* :) It made my night.

Duftlys fra Sense Of Joy // Bilde, handlenett og servietter fra Bloomingville // Teip fra MT // BoligDrøm og BoNytt

Jeg gleder meg til å ta i bruk de fargerike serviettene når grillsesongen starter. Teipen får bo med mange andre søsken på mitt hobbyrom og duftlyset sprer glede på gangen..

Det var utrolig mye fint i butikkhyllene, så jeg måtte kjøpe et par ting også! ;) Duftlyset fra Tine K Home var det første som falt ned i handlekurven.. Det dufter søtt, men samtidig rent! Gullvasen fra Bloomingville passer flott inn i vårt vårlige hjem med gylne og rosa toner.. Silkepennen fra Tine K Home har jeg sett hos flere bloggere. Jeg har dilla på penner og notisbøker, så den måtte jeg sikre meg når jeg endelig fant den! *hehehe*

Duftlys og penn fra Tine K Home // Vase fra Bloomingville // Saks fra Hay // Notisbok fra Clas Ohlson // Telysholder fra marked i Bogstadveien

Nå har jeg fem interiørblader som skal leses, så nå kan regnet bare pøse ned mens jeg inntar sofaen med en god tekopp!
Håper at dere har hatt en herlig helg . . <3

20 kommentarer:

  1. En innholdsrik søndag på deg skjønner jeg av kommentaren inne hos meg :)
    Herlige goodies... Skulle ønske jeg bodde i oslo-området av og til!
    Ha en fin, ny uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for din koselige kommentar, May Helen! :)
      Det er bare å ta turen over. Vi har et gjesterom som står klar til bruk. *hehehe*

      Klem fra Heidi

      Slett
  2. Wow, så mye flott du fikk med deg hjem:))
    Alltid stas og besøke Hviit.

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, jeg kan virkelig ikke klage! *smile fra øre til øre*
      Takk for trivelig kommentar, snille du..

      Klem fra Heidi

      Slett
  3. Hei! Har akkurat oppdaget bloggen din, så fin! Den må følges videre;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karoline! :)

      Så hyggelig at du fant veien til min blogg.
      Takk for dine fine ord . .

      Klem fra Heidi

      Slett
  4. Hei Heidi!
    Ahh.. for en interiørblad LYKKE!
    Heldige deg :)
    Jeg har kost meg i helgen vetdu! Håper også du har det!
    Sengeteppet som du ser på bildet er egentlig "bare" et stooort pledd!
    Pleddet er kjøpt på KID i vinter da det var bikkjekaldt ute! En billigere variant til de dyre variantene man kan kjøpe hos hviit osv.

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tihi . . Jeg kan ikke klage vettu! ;)
      Takk for svar og tips! Det skal jeg tenke på neste gang jeg er innom KID.

      Jeg har hatt en kjempefin helg med danseshow, kjærestetur og deilig mat <3
      Klem fra Heidi

      Slett
  5. Så mye fint!
    Man kan jo aldri få for mye duftlys og servietter - eller hur? :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
    Svar
    1. JEG får aldri nok puter, duftlys, penner, servietter og tepper.
      Mannen i huset har derimot fått nok for lenge siden, så det gjelder å smugle det inn! *hehehe* ;)

      Klem fra Heidi

      Slett
  6. Hei Heidi!! :)

    SÅ mye fint du fikk med deg! :)

    Vi har hatt ei kjekk helg med litt barnefri og vin, samt loppisrunder og familiekos.
    Supermandag ønskes deg!

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  7. O heldige du som vant goodiebag. O heldige meg som arver blader innimellom! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Noen fordeler må en storesøster ha! ;)
      Håper at du finner tiden til å lese dem snart også . .

      Ha en fab uke <3
      Klem fra lil' sis

      Slett
  8. Så mange fine ting! Du er jammen heldig :-) Elsker det siste bilde ditt. Nydelig komposert!

    Ha en fin dag :-)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for din koselige kommentar, Monica!
      Du gjorde meg ordentlig glad . . *smile bredt*

      Ha en fin dag du også <3
      Og takk for besøket! :)

      Klem fra Heidi

      Slett
  9. Skulle gjerne vært på den kundekvelden, Hviit har så mye fint :) Ønsker deg og dine en fin 1. mai! Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får bli med neste gang! *hehe* ;)

      Takk for det <3
      Vi hadde en veldig trivelig dag i går - Håper at din dag også var fin!

      Klem fra Heidi

      Slett
  10. Ingenting er bedre enn en bunke interiørblader på en regnværsdag:)

    Så mye fint du fikk med deg hjem fra kundekvelden:)

    Kine:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig med deg, Kine! :)
      Det var deilig med litt påfyll av inspirasjon.

      Takk for fin kommentar <3
      Ha en trivelig dag . .

      Klem fra Heidi

      Slett
  11. Åh så mye fint!

    Takk for alle dine fine ord inne hos meg, de gjør meg glad!
    Happy fredag og helg til deg!

    klemklem

    SvarSlett