mandag 8. april 2013

Utfordringen hos NIB: Vårforberedelser

I dag ble hagemøblene gravet frem fra kjelleren og de fine tingene som jeg har kjøpt til uteplassen i løpet av vinteren ble tatt ut til varmen i solveggen vår.. Nå kommer våren! :)
Det var kjempemorsomt å style sin egen uteplass og det ble en fin-fin match også. Ikke verst når alt er kjøpt inn i ulike butikker i løpet av flere måneder. *hehehe*


Noen godbiter ble med hjem fra bloggtreffet på Skeidar på torsdag - Puten med pinnsvin, lysegrønt duftlys i glass, solseil og gul lykt av stearin <3


Vårforberedelsene mine består av fremsetting av hagemøbler, planting av blomster (når bakkefrosten har dratt sin kos), styling med lekre saker, vasking av grill og i år må vi faktisk male plattingen - For den ser ikke ut! ;)

Lykt fra Home & Cottage (Kan også brukes til bordstamme..) // Lykt med sommerfugl fra Princess // Svibler og potte fra IKEA // Brett med fugler fra Nille // Hageredskaper fra Plantasjen

Dette er mitt bidrag til månedens utfordring hos Norske Interiørblogger. Hva synes du?
For flere bidrag, kan du klikke deg inn på konkurranseinnlegget hos NIB.

Nå skal jeg slappe av med en liten bloggrunde og TV-kos med kjæresten min..
Ha en herlig uke og nå kan vi glede oss over vårvarmen som har kommet! :)

15 kommentarer:

  1. Så fint det er hos deg :) Jeg blir inspirert og gleder meg til vår. Gleder meg til jeg kan style utenfor Nyhuset. For tida går det i hvor stor skal terrassen være, hvor vil vi ha levert grus og hvor vil vi ha levert jord. Det nærmer seg innflytting med stormskritt :)Ønsker deg en fin kveld! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for dine herlige ord! :) Det gjør meg veldig glad..

      Så spennende at du skal flytte inn i et nytt hus. Da er det mange utfordringer og gleder i vente <3 Kos dere masse!

      Ha en riktig fin dag!
      Klem fra Heidi

      Slett
  2. Så mange fine ting du hadde funnet fram her - og koselig stil du har!
    Jeg er på planleggingsstadiet av hagen, som fru trollhagen over her. Så hagemøbler må nok vente litt, selv om en stol har fått komme fram i en solkrok :)
    Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååh.. Takk for dine positive ord, Ingrid! <3 Det varmer så mye.

      Lykke til med planlegging av hagen.
      Det blir sikkert superfint til slutt, også er det moro underveis!

      Ha en herlig dag! :)
      Klem fra Heidi

      Slett
  3. Oioioi!
    Det er den søteste puta jeg noen gang har sett!!
    Ønsker deg en NydeligFlott uke
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Julie! :)

      Jaaa, jeg falt for puten med en gang jeg så den. Den MÅTTE bli med hjem! *hehe*
      Tusen takk skal du ha . .

      Ha en flott uke du også <3
      Klem fra Heidi

      Slett
  4. Deilig bidrag! Her ser det ut som man kan kose seg ordentlig!! Nå husker jeg ikke heeelt om vi hilste hos Skeidar? Uansett, fint å se bloggen din!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! :)
      Vi rakk ikke å hilse på Skeidar, men vi tar det igjen neste gang..

      Koselig at du tok turen innom min blogg <3
      Klem fra Heidi

      Slett
  5. Hei, så fint du har ordnet uteplassen din :-) Lykke til :-)

    SvarSlett
  6. Vårlig bidrag :)
    ..igår skuret vi terrassegulvet så nå kan bare de varme sommerdagene komme!
    Gleder meg til utesesongen!

    Masse lykke til i utfordringen vennen!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for din herlige kommentar, Ida Susanne! :)
      Du er såå utrolig skjønn <3

      Nå gleder jeg meg til vår.
      Endelig har solen og regnet kommet slik at snøen kan forsvinne for godt! *jippi*

      Ha en kjempefin uke!
      Klem fra Heidi

      Slett
  7. Nå ble det fint hos deg! Bare bestill sol og milde netter nå så...... :-)

    SvarSlett
  8. Så mye fint! Også så lekre bilder. Ja nå nok kom jeg i vårstemningav (til tross for at snøen laver ned ute *mumle noen stygge gloser*). Masse lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå ble jeg glad!
      Takk for din hyggelig kommentar.

      Ja, nå må våren komme til oss! :)
      Heldigvis har solskinn og regn satt i gang smeltingen på Østlandet.

      Ha en vårlig uke <3
      Klem fra Heidi

      Slett