fredag 31. mai 2013

Heidi har blitt 30 år + Take off til BloggBliss i København!

Nå kan jeg vel si at jeg har blitt en voksen dame . . ?! *hehehe* ;)
 
Dagen min har jeg tilbragt med mine kjære foreldre & mine herlige gutter.
Jeg ble invitert på en hyggelig lunsj hos mine foreldre på formiddagen.. Vi koste oss med en god tekopp mens vi skravlet om gode minner, livet i dag og planene for fremtiden. Det er alltid fint å se foreldrene mine og det blir heldigvis ofte siden vi bor i nærheten av hverandre. :)
 
Da samboeren min kom hjem fra jobb, tok vi en tur til Hanne På Landet som hadde kundekveld. Gode rabatter, smaksprøver fra Nicolas Vahé og smilende damer ventet på oss i Gjerdrum.. Det var veldig koselig å ta turen innom!
 
Sjarmerende og rustikke detaljer utenfor Hanne På Landet
 
Etterpå tok vi turen til min favoritt sushirestaurant - Jeg fikk selvsagt bestemme på min dag! *tihi* Det smakte veldig godt, men jeg ble plutselig så altfor mett. ;) Vi måtte gi oss før det var tomt på tallerkenen og dessert var det bare å glemme, så det ble noen sushibiter med hjem som jeg har mumset i meg nå.. *nam-nam*
 
. . Og gavene mine var rett og slett diggbare!
Jeg fikk kjole, skjerf, skrivebok og morsom kortstokk fra min kusine som bor i USA for øyeblikket. Samboeren min klinket til med en skål fra Rivièra Maison og 100 dollar til høstens store utflukt. Tusen takk for de flotte gavene!! <3
 
 
Om et par timer går ferden til København med NIB hvor jeg skal delta på BloggBliss2013! :) *mange, mange sommerfugler i magen for jeg gleder meg helt sinnsykt* Dette blir SÅ BRA!!
 
Det blir nok ingen blogginnlegg mens vi er i København, men du kan følge med meg på reisen via Instagram: @LovelyBlu // Alle som deltar på årets bloggtur bruker #bloggbliss2013 + #nibcopenhagen, slik at det er lett å stalke oss.. *LoL*
 
København - Here I come! *wohoo* :D . . Vi sees på Instagram!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen, Heidi!! Fine bilder:-) Oooo, jeg gleder meg så masse til turen! Da treffes vi snart! Detta blir gøy:-)

    Klem fra Maratonjenta!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, søte du <3

      Det var kjempekoselig å bli kjent med deg på tur.
      Sees vi igjen i Bergen til høsten . . ?

      Ha en kreativ og herlig uke <3
      Stor klem fra Heidi

      Slett
  2. God tur! Ikke bruk alle pengene på ett sted....

    Ramsern & co

    SvarSlett