søndag 16. juni 2013

Bliss in black, white and wood

Vi ble virkelig overøst med goodies i København - Takket være generøse sponsorer og flittige NIB-damer <3 *wohoo*
Nå kommer del en av mine favoritter som jeg shoppet og fikk på bloggtur . . (Også har kanskje husets nye stolthet fra Eames sneket seg med som rekvisita!)

Kort fra Playtype // Russiske dukker fra Broste // Stol fra Vitra // Servietter og trehus fra Ferm Living // iPhonemappe fra Louise Roe // Sminkemappe fra House Doctor // Lysestake fra HAY // Hårprodukter fra Keune // Såpe fra Tine K Home // Telysholder fra Wik & Walsøe

 
Den søte kosten ble med hjem fra HAY, mens telysholderen og huset fikk vi i våre flotte goodiebags.

Jeg begynner å like treverk i interiøret. Det har lenge vært no-no! i mitt hjem, men nå synes jeg at de varme tonene og alle de små ulikhetene i treverket er koselig og veldig sjarmerende! :)

Vi får se om mappen holder hva den lover neste gang jeg skal ut på byen med jentene mine! :)

Det var veldig gøy å få katalogene til House Doctor, Ferm Living og By Nord. De deles ikke ut på hvert gatehjørne, så det er herlig å kunne se alle godbitene på glanset papir i fred og ro i sofakroken.. Jeg ser for meg at jeg tar vare på den beste katalogen og klipper ut inspirasjon av resten. ;) Jeg ELSKER blader og bilder til inspirasjon <3 Nesten ikke mulig for meg å kaste noen..

Hårprodukter fra Keune // Russiske dokker fra Broste // Kataloger fra Ferm Living og By Nord

Jeg tenkte at jeg skulle male dukkene som vi fikk fra Broste i hver sin farge og sette dem bortover på hyllen i stuen, det kan bli stilig! Også kan jeg enkelt endre fargene etterhvert som jeg gjør om i interiøret rundt..
Hårproduktene skal testes på en stille kveld med god tid og duftlys på badet. Bare-Heidi-Tid! :)

Vi fikk så mange goodies at jeg ble helt satt ut! *bukker-nikker-neier* Det tok lang tid (les: to uker) før jeg hadde sett igjennom alt.. Takk til de fineste bidragsyterne og de skjønne damene hos NIB som ordnet hele kalaset for oss! <3

7 kommentarer:

  1. Jammen er vi noen heldige jenter Heidi:-) Såå mye fint vi fikk! Og du hadde satt det så fint opp her, flinke stylistdama;-)

    Treverk er fint ja, var ikke så overbegeistra for det før (men nå har jeg egentlig ikke noe valg da, her jeg bor med tømmer på alle kanter);-)

    Ha en strålende dag søta!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi er virkelig noen heldige damer! :)
      Jeg er fremdeles overlykkelig over alt det flotte som vi fikk. Det er ikke plass til å ha alt fremme på en gang . . *hihi*

      Takk for dine pene ord, Marthe <3 Du er den skjønneste knupp.
      Ha en superduper dag!

      Klem fra Heidi

      Slett
  2. Vi fikk så mye fint!
    Flotte bilder!
    Klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for din koselige hilsen, Tonje! :)
      Ha en fortsatt fin sommer.

      Klem fra Heidi

      Slett
  3. Dobbel glede:
    Du likte bursdagsgaven OG du er med og elsker tre.wohoo! :-D Dekk på fine frokostbrettet og legg ut bilde da vel.( Evt be på frokost.) Happy day!

    SvarSlett
  4. Så fine bilder du har tatt - av vakre vakre ting! Synes den sminkeveska er så tøff. Stilig print ;-)

    Håper du koser deg nå i helgen:)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Monica! :)
      Det er alltid koselig å få en kommentar av deg.

      Ja, jeg digger den også! :) Nå har jeg kjøpt en i samme serie med ? og mønster i korall <3

      Ha en fortsatt herlig sommer!
      Klem fra Heidi

      Slett