mandag 10. juni 2013

Lørdagsbliss

Endelig var den store dagen kommet! :)
Det var tid for spennende foredrag, inspirasjon, shopping, vakre kjoler, bobler, middag, fest, goodiebags, smilende fjes, skravling, solnedgang på terrassen og good times <3 Dette kan bare bety en ting . . Bloggbliss2013, folkens!

Håper at dere er klare for et herlig bilderas fra København! *tihi*

Etter en deilig frokost startet festlighetene med bobler på suiten til Ann Helen og Solveig @ 09:00.. Aldri for tidlig for bobler på tur vel . . !? ;) Som du kan se, deltar alle veldig aktivt på bloggtreff. Flere knipser med sitt kamera, Tonje sender ut en skål til alle som vil ha, praten og fnisingen går i ett & noen trykker på sin smarttelefon for de siste oppdateringene..

De vakre vertinnene, Solveig & Ann Helen, fikk oss til å føle oss meget velkommen! :)
Tusen takk for et herlig opplegg og en fantastisk tur - Jeg digger dere to <3

Etter en halvtime med hyggelig skravling, fikk vi se på leiligheten til Annikken Zahl Furunes som bodde i en utrolig kul og industriell leilighet rett under vertinnene våre. Svart kjøkken, betongoverflater og et røft, digert bord satte virkelig prikken over i'en! Her kunne jeg gjerne ha bodd en natt eller fem..

 
 
Selvportrett i speilet er nesten obligatorisk! :)
Jammen har ikke morsomme May Helen sneket seg med i bakgrunnen.. *titt-tei*
 
 
Vi fikk utdelt kart og shoppingoversikt på vei ut av hotellet, så hoppet vi inn i nærmeste taxi og sa: Dora, please! (Egentlig så måtte Marthe bistå med kart og peking underveis, for de har tydeligvis ikke kjentmannsprøve i Danmark! *fniz*) Etter masse latter og et par runder rundt i byen kom vi frem til Dora hvor gode tilbud og første goodiebag ventet på oss . .
 
Flott utstilling hos KAiKU // Mange fristelser hos Illums Bolighus // Marthe, Stine og Henriette får lettere pu(s)teanfall hos HAY // Jeg tester de mykeste dynene hos HAY - Absolutt godkjent! :)
 
Jeg hadde verdens hyggeligste reisefølge i form av sprudlende Marthe, sjarmerende Stine og morsomme Henriette. For noen imøtekommende og herlige damer! Takk for en fantastisk dag med (altfor) mye shopping, nydelig vær, koselig prat og mange latterbrøl <3 Utrolig gøy å bli kjent med dere . . Dette må gjentas! ;)
 
Vi sparte godbiten til slutt, nemlig HAY med 20% rabatt på alle varer og et utvalg som du ikke har sett maken til.. Det ble puter i hopetall, stilige kalendere (Watch out! De var superpopulære og dukker nok opp overalt i Blogglandia snart..), søte notatbøker og fargerike oppbevaringsesker. *elsk* "Shop 'til you drop" var mottoet til Marthe og Henriette! De slet ut meg. Hahaha!! :)
 
Hilde, May Helen og Cathrine finner mange godbiter hos HAY.
 
. . Og om du ser på størrelsen på handleposene, så kan du trygt si at det gjorde disse damene også! :)
 
Vi var innom mange hyggelige butikker, men jeg ønsker å rette en ekstra oppmerksomhet og takk til KAiKU for strålende service + goodiebag, Dora for hjelpsomme damer + goodiebag og HAY for utrolig trivelig personell + shopping med rabatt.
 
Stine viste oss veien til søte Plint som lå et par hundre meter fra Strøget. En fargerik og sjarmerende butikk i skikkelig Stine-stil! ;) Vi falt for skåler i pastellfarger og godsaker fra Nicolas Vahé, alle sammen <3 Takk for tipset, Stine!
 
Med et stort smil og lange armer vendte vi nesen tilbake til hotellet hvor det var tid for foredrag, inspirasjon, fototips og gode råd . .
 
Tre fornøyde damer i baksetet med bagasjerommet fullt av dagens fangst
 
Vi rakk så vidt å slenge på oss noen andre klær før det var tid for seminardelen av programmet. I et flott rom ventet det frukt, kake, leskende drikke, goodiebags, gaver fra de skjønne Keisernes Nye Trær og et tonn av inspirasjon!
Tusen takk til Linda Walsøe, Annikken Zahl Furunes, Anne Vestad, Dagny Thurmann-Hoelseth, Linda Elmin og Tina Sand for deres erfaringer, tips og inspirasjon <3
(Jeg har dessverre ingen bilder fra foredragene som jeg synes ble ordentlig fine, men du kan finne bilder hos NIB, om du er nysgjerrig.. *hehehe*)
 
På kvelden var det duket til festmiddag med de flotteste kjoler og dresser . . Vi spiste tapas, skravlet, tok bilder, poserte på terrassen, beundret solnedgangen, fniste og drakk flere bobler.
Jeg satt sammen med de tre herligste damene som jeg hadde tilbragt formiddagen med - My little gang! ;)
 
Camilla og Marthe er klare for fest! *nydelige damer altså*
 
Nydelig middag i solnedgang // Marthe & meg - The Coral Girls <3 // May Helen fikk oss til å le med sin morsomme karakter // Anette Willemine & Camilla koser seg med kake og en god latter

Fire snertne sneller poserer i flotte kjoler på terrassen // Camilla, Marthe, Henriette & Stine
 
Det var så mange hyggelig mennesker å snakke med, det var rett og slett ikke tid til å snakke med alle sammen, men et gruppebilde fikk vi jammen til . . !! :)
 
Dette er virkelig Bloggbliss // Hay-hay!
 
Med så mange kreative og fotointeresserte personer på et sted ble det selvsagt mye moro, fotografering, god stemning og omstendig dokumentasjon.. Om du ønsker å se mere fra turen vår, kan du ta en titt hos NIB.
 
Vakre Stine poserer i solnedgangen // Henriette knipser i vei // Henriette og Inger Lise flirer godt over en morsom video fra Bloggbliss // Hilde er klar med sitt underholdningsbidrag og ønsker alle velkommen inn til komisk innslag i beste Sandnes-stil..
 
Stemningen ble om mulig enda bedre etter deres innslag og velvalgte ord om blogg & interiør fra Marthe. Tusen takk for en herlig kveld, gutter og jenter! Dette kommer jeg til å huske i mange år fremover og smilet går fremdeles nesten rundt.. :)
 
Camilla, Linda, Nina og Anne smiler godt av Marthes herlige tale om fornuft og følelser.
 
Igjen vil jeg takke alle sammen som gjorde turen til København helt topp!
Nå svirrer ryktene om ny tur til en ny by til neste år - Count me in . . Dette må bli en årlig tradisjon.
Om du ikke ble med i år, så håper jeg at innlegget mitt bidrar til at du blir med neste gang! ;)
 
Klem fra Heidi

14 kommentarer:

  1. Så gøy! Skulle gjerne tatt en tur i hay-sjappa.

    Ramsern

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi tar oss en tur til våren, eller hur . . ? *say yes* 8)
      HAY var elsk på topp til tå. Der kunne du virkelig ha gått bananas <3

      Ha en fin uke! :)
      Vi sees til helgen..

      Klem fra Heidi

      Slett
  2. Så koselige bilder og finfine beskrivelser av en flott tur!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du er innom og legger igjen en kommentar, Stine! :)
      Tusen takk for en herlig tur. Det var kjempekoselig å bli kjent med deg..

      Ha en kreativ og fin-fin uke <3
      Klem fra Heidi

      Slett
  3. Herlighet så mange koselige bilder du har tatt...
    Ser jeg har sneket meg med på noen også ja he, he.
    For en tur, for en opplevelse, for noen koselige mennesker vi var sammen med :)
    Jeg svever enda jeg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååh.. Takk for det, May Helen! :)
      Det er utrolig koselig å høre at du likte bildene mine.

      Du kan dette med å sniiike deg inn på bilder. *hihi*
      Jeg sier det samme: For en fabelaktig tur! Takk for at du bidro med latter og godt humør.

      Ha en superfin uke <3
      Klem fra Heidi

      Slett
  4. Fine bilder!

    Digger spesielt de observasjonene med kameraet,
    når hovedfokuset er annet sted. Liker å se på betrakterne :)

    Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, Siw! :)
      Kjempekoselig at du er innom min blogg..

      Ha en kreativ uke med solskinn og masse energi <3
      Klem fra Heidi

      Slett
  5. Så flotte bilder du har tatt fra en flott tur! Hyggelig å hilse på deg, Heidi!
    Kanskje vi sees i Bergen i høst?

    Fin dag til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Anette Willemine! :)
      Gøy å høre at bildene mine falt i smak.

      Det var kjempekoselig å hilse på deg også.
      Jeg skal til Bergen til høsten, da sees vi igjen da! <3

      Ha en herlig uke!
      Klem fra Heidi

      Slett
  6. Jeg tror jeg må begynne å spare nå!:)
    Dette så virkelig stas ut! For noen flotte damer! I flotte omgivelser:)
    ja det frister!
    ønsker deg en fin dag:)
    klem nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå må du finne deg en søt sparegris og begynne å spare til neste tur! :)
      Det hadde vært morsomt om du ble med . .

      Det var mange flotte damer på bloggtur. Vi koste oss på vakre Stay! <3
      En skikkelig godtur som jeg kommer til å huske lenge.

      Ha en fin helg og kos deg masse.
      Klem fra Heidi

      Slett
  7. Heisan Heidi
    Takk for sist! Så mange herlige bilder fra Køben-turen av kjente supre damer! Ja, jeg svevde lenge etterpå jeg også. Synd tiden går så fort.
    Tror nok jeg blir med på nesteårs bloggbliss også. Solveig og Ann Helen har jo alt funnet by og bosted. Spennende!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for sist, søte Kaspara! <3
      Takk for dine koselige ord om bildene mine. *det varmer*

      Jeg er kjempespent på neste reisemål og hotell.
      MÅ nesten bli med da også! ;)

      Ha en herlig helg <3
      Stor klem fra Heidi

      Slett