tirsdag 18. juni 2013

Bliss in blue and beige

Fabelaktige godbiter fra København forsetter i del to av mine favoritter fra goodiebags og shopping på Bloggbliss.. :)
 
Jeg har alltid vært glad i blått: Enten det har vært mine lyseblå vegger på jenterommet, blå glassflasker i ulike former, blågrå genser med Spice Girls (!!) eller verdens kuleste turkise deksel med glitter til Nokia 5110 <3 *fniz*
Dermed er det selvsagt at det ble med snadder i blåtonene fra den store utland..
 
Pute fra Kremmerhuset // Kurvstol fra garasjesalg // Saueskinn fra IKEA // Servietter fra Bloomingville // Fat fra HAY // Skåler fra Plint // Tape fra KAiKU
 
Kurvstolen med en identisk venn ble et lite impulskjøp da vi var på vei til skogen med Dexter. Multitasking er et must i bilen, dermed fant jeg garasjesalg hos Hviit på Instagram mens jeg fant en koselig gåtur på Lørenskog. Jeg ble kjempehappy når jeg endelig fikk kurvstolene som jeg hadde ønsket meg og gutta fikk seg en skogtur på nye veier.. Win-win! :)
 
Det var dessverre ikke så mange goodies i blåtoner, så det er kun en goodie med på stylingen og det er serviettene fra Bloomingville. Resten har blitt med hjem fra fine butikker i København, Lillestrøm og Lørenskog.. ;)
 
Blått + Beige = Stor sommerfavoritt for meg <3
 
Jeg falt umiddelbart for de støvete og duse fargene på skålene i melamin.. Ja, de er faktisk i melamin! Halv pris stod det på plakaten - Vips! Så ble tre skåler med hjem <3 *happy-happy*
 
Blått blir jeg nok aldri lei, men samtidig får fersken, rosa og grått lov til å flytte inn i hjemmet. Kanskje dette er en tegn på at man begynner å bli voksen? Ikke lenger like fastgrodd i sin kjære favorittfarge som absolutt skal gå igjen på alle ting . . ?! ;)
 
I siste del kommer de gale, høylytte herlighetene i neonrosa, så hold dere fast!
Det er virkelig IKKE meg, men så er det litt meg alikevel.. Dag for dag, så liker jeg det mer og mer!Det gjelder bare å være litt vågal og crazy, som skjønne May Helen som DIGGER rosa og neon. *blunk-blunk*
 
Takk for koselige ord som dere legger igjen på min blogg. Det setter jeg kjempestor pris på! :)

4 kommentarer:

  1. Fine greier. Blått er flott! En fenomenal vår og sommerfarge samme hva trendene sier. :-)
    Ramsern.

    SvarSlett
    Svar
    1. Blått er rått! 8)
      Vi får la trendene suse forbi - Jeg elsker blått uansett <3

      Ha en kjempefin dag!
      Klem fra Heidi

      Slett
  2. Såå mye fint :=

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maia!

      Så utrolig koselig at du er innom hos meg . .
      Håper at alt står bra til med deg og dine! :)

      Ha en toppers dag!
      Klem fra Heidi

      Slett