mandag 24. juni 2013

Hverdagslykke er en bartepakke!

Hver dag burde være en fest.
Du vet aldri når festen er over, så det er viktig å nyte hver eneste dag.. :)

Jeg var så heldig at jeg fikk et gavekort fra Keiserens Nye Trær da jeg var i København. Da deres skjønne nettbutikk hadde salg, var jeg plutselig på interiørshopping - midt i uken - fra min lekreste Eames <3 *elsk på avslappende shopping uten kø, folkemengder og ømme føtter* ;)

Etter to korte dager var godset pakket, sendt og hentet på mitt lokale postkontor! DET er skikkelig kundeservice det. *jubelbrus* De søte keiserne hadde pakket varene inn med herlig barteteip og en liten hilsen inni pakken..

Sånt gleder et hjerte . . Takk for det og i lige måde, gutter!

Jeg har lenge siklet på de vakre knappeknottene fra HK Living og endelig fant de veien hjem til meg.. :) Det var litt vanskelig å bestemme seg for hvilke varianter jeg skulle kjøpe, men det falt tilslutt på to hvite knapper og en naturfarget knapp. De kommer til å bli helt fabelaktige på hobbyrommet mitt!

Praktiske, morsomme, sjarmerende og lekre <3

En orientalsk lykt har vært på ønskelisten en god stund, og da jeg fikk øye på lykten fra Hübsch var det kjærlighet ved første blikk og klikk! ;) Etter flere måneder med faste besøk hos SignePling og Svenngården har jeg latt meg inspirere av orientalske elementer og (utrolig nok!) elementer av tre..

Er den ikke fin . . ?! :) Dette blir en storfavoritt til høsten, men den må nok få stå fremme i sommer også for jeg elsker den rett og slett.
 
Nå klør det i fingrene etter å sette i gang på hobbyrommet! Jeg lengter etter ferie slik at jeg endelig kan begynne.. Mange flotte gjenstander venter på å pryde veggene og flytte inn i hyllene. *glede seg* :) Det skal bli så godt å vinke farvel til brystpanel og beige vegger!
 
Håper at dere har hatt en fin-fin helg og feiring av St. Hans!
Vi hadde en rolig markering med indisk gryte, filmtitting i armkroken og gåtur med lille Dexter.

2 kommentarer:

  1. Fiiinfin lykt må jeg si! Høy & slank & lun & smekker. Lovely.
    Ramsern

    SvarSlett
    Svar
    1. Me loves it loads too! 8)
      Nå er det bare å glede seg til høsten med susende vind, dundrende regn og mørke kvelder!
      Det kan kanskje være sommer i et par uker til først. *hehehe* ;)

      Vi sees etterpå <3
      Klem fra Heidi

      Slett